August 20, 2022, 02:12:05 AMLatest Member: JNMJ

Author Topic: Mark  (Read 25779 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Rijst

  • Rookie
  • **
  • Posts: 68
  • Karma: +0/-0
  • NOOB
    • Activity:
      0%
    • R-63 EE9 1.6i-VT
    • View Profile
Re: Mark
« Reply #28 on: March 27, 2014, 05:30:33 PM »
http://i57.tinypic.com/4pupzb.jpg
Mark
d

Hij loopt eindelijk weer! Helaas niet helemaal zoals 't hoort, Het stationair toerental zit rond de 2500 tpm, Hij “loopt“ verder gewoon regelmatig en zonder getik oid, Weet iemand waar het aan kan liggen?
My VTEC goes tic-tic-tic-tic-tic

Offline Wimkuh

  • Supporter
  • *****
  • Posts: 589
  • Karma: +0/-0
    • Activity:
      0%
    • View Profile
Re: Mark
« Reply #29 on: March 27, 2014, 09:03:39 PM »
ah goed bezig  :goodstuff:, mooi te horen dat je weer "on the move" bent.
Kan je helaas niks zinnigs zeggen over het toerental, daar weet ik te weinig van  :rolleyes:
1990 NL Civic VTEC EE9

Offline Arkan

  • Supporter
  • *****
  • Posts: 613
  • Karma: +1/-0
    • Activity:
      0%
    • Honda Civic 1.6i vt
    • View Profile
Re: Mark
« Reply #30 on: March 28, 2014, 09:31:06 PM »
Probeer even je gasklephuis schoon te maken.

Offline patrick1.6i-vt

  • Earning his stars
  • ***
  • Posts: 206
  • Karma: +1/-0
  • LiFe BeGiNs @ 7000RpM
    • Activity:
      0%
    • Honda civic 1.6ivt
    • View Profile
Re: Mark
« Reply #31 on: April 08, 2014, 08:11:15 AM »
misschien kan je hier een oplossing vinden ?
http://www.decrxgarage.nl/forum/viewtopic.php?f=20&t=8052

Offline Rijst

  • Rookie
  • **
  • Posts: 68
  • Karma: +0/-0
  • NOOB
    • Activity:
      0%
    • R-63 EE9 1.6i-VT
    • View Profile
Re: Mark
« Reply #32 on: April 08, 2014, 08:26:54 AM »
Bedankt. :up:

Het stationair toerental had ik weer gefixed.. Voor even :')
Ik had er een ander B16A1 inlaatspruitstuk waar alle slangen nog opzaten, Aangezien ik tijdens demontage een aantal vastzittende slangen had doorgesneden.

Ik had de nieuwe eacv-filter van de andere inlaat overgezet en liep toen netjes 600 tpm, Echter viel het me toen op dat hij pruttelde, Druppelde er kvs door de uitlaat naar buiten.

Vermoedend dat het de combinatie van kvs van de lekke koppakking en gewoon vocht van het lange stilszaan was, De ontsteking wat verdraaid en even laten lopen, Geen resultaat, Hij zakte langzaam in de toeren en nu is de compressie volledig weggevallen..

Tl;dr, Tijd voor een andere B16.. :banghead:
My VTEC goes tic-tic-tic-tic-tic

Offline Wimkuh

  • Supporter
  • *****
  • Posts: 589
  • Karma: +0/-0
    • Activity:
      0%
    • View Profile
Re: Mark
« Reply #33 on: April 09, 2014, 08:14:14 AM »
hmm, dat is vervelend man.
Wat ga je doen, weer een A1 of pak je wat anders?
1990 NL Civic VTEC EE9

Offline Rijst

  • Rookie
  • **
  • Posts: 68
  • Karma: +0/-0
  • NOOB
    • Activity:
      0%
    • R-63 EE9 1.6i-VT
    • View Profile
Re: Mark
« Reply #34 on: April 09, 2014, 08:56:56 AM »
Als het even kan wel.
Helaas beginnen ze volgens mij redelijk schaars te worden.
My VTEC goes tic-tic-tic-tic-tic

 

       
Twittear