April 25, 2018, 12:14:38 PMLatest Member: HP-EF9

Author Topic: interesse peiling Japanse autosport festival 2010  (Read 16742 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline jEroEn9_1.6i-VT

• Earning his stars
    • Activity:
      0%
    • View Profile
Re: interesse peiling Japanse autosport festival 2010
« Reply #70 on: September 07, 2010, 04:20:50 PM »
kom net trug van de dealer. had een afspraak gemaakt om naar de schade te later kijken voor de kosten van de schade. ze hebben hem niet eens meer op de brug gezet toen ze buitenkant zagen. Er moet volgens hun echt een schade expert komen. ze zeiden bij de dealer dat tie zowizo totallos verklaard gaat worden.
dus afwachten maar. :weetniet:

die maat van mij met de bordeau rode civic die achter mij reed is gister ook bij die zelfde honda dealer geweest en heeft 1150,- euro schade aan de onderkant van zijn wagen.

@ Arkan.  Weet jij al wat meer over jou wagen of heb je nog niks van het schade bedrijf gehoord?

Offline Arkan

• Supporter
    • Activity:
      0%
    • Honda Civic 1.6i vt
    • View Profile
« Reply #71 on: September 07, 2010, 10:20:04 PM »
kom net trug van de dealer. had een afspraak gemaakt om naar de schade te later kijken voor de kosten van de schade. ze hebben hem niet eens meer op de brug gezet toen ze buitenkant zagen. Er moet volgens hun echt een schade expert komen. ze zeiden bij de dealer dat tie zowizo totallos verklaard gaat worden.

die maat van mij met de bordeau rode civic die achter mij reed is gister ook bij die zelfde honda dealer geweest en heeft 1150,- euro schade aan de onderkant van zijn wagen.

@ Arkan.  Weet jij al wat meer over jou wagen of heb je nog niks van het schade bedrijf gehoord?

Daar had je op kunnen wachten natuurlijk. Heb je de expert al geregeld.

Schade aan mijn auto valt op zich mee. Bumperlip, modderkappen, linkerashoes, de ladder heeft dus ook mijn kat, middendemper en achterpot geraakt deze zijn lichtjes beschadigd en een gedeelte van de onderkant zit er schaaf schade.
De kat, middendemper en achterpot krijg ik niks voor omdat dit slijtage delen zijn. Ashoes was volgens hun ook een twijfel geval, ze wisten dus niet zeker of dit wel toen gebeurd was of niet ( wat kost nou een ashoes, waarom doen ze moeilijk die rukkers) en de raam wordt dus ook niet vergoed, daar zitten nu ook meer steenslag schade op.

Nu zit ik eigenlijk met een andere probleem en dat is mijn verzekering. Die klojos hebben mijn verzekering in laten gaan vanaf afgelopen maandag. Zoals het er nu naar uitziet was ik die dag zogezegd onverzekerd. Maar hier ga ik zeker nog achteraan, ik hoop dat ik het recht kan zetten anders kan ik fluiten naar mijn centjes...

Offline Marseille

• Rookie
  • **
    • Activity:
      0%
    • View Profile
Re: Fotos Japanse autosport festival 2010
« Reply #72 on: September 08, 2010, 10:21:05 AM »

Deze gast is hier member met zn EE9 en subaru
http://a.imageshack.us/img217/3789/dsc05026a.jpg
interesse peiling Japanse autosport festival 2010

http://a.imageshack.us/img80/2354/dsc05030e.jpg

http://a.imageshack.us/img94/5347/dsc04937kn.jpg

Thanks for the pic'z

Ik ben nog langs geweest langs de stand,omdat ik bij het passeren (waren naar de verkeerde kant gereden) zag dat jullie t-shirts aanhadden van het forum,maar er was niemand aanwezig als ik langskwam en zo kon ik jullie niet eens ontmoeten.

TeamVtec,uwen EE9 was echt af man en dat meen ik :up:!!Zo horen ze te zijn zowel als de 2 andere Barcelona's die naast jou stonden.
Maar de rest vond ik echt maar pover hoor :huh?:...Zoals die oranje EE9,dat was om bij te wenen..Ik snap niet waarom ze hun auto's niet eens onderhanden nemen :weetniet:..

Hopelijk kom ik jullie eens een andere keer tegen om een babbelke te doen!

Btw : De Subaru is niet meer in mijn bezit en was van die gast die ermee reed.Ik heb wat ander spul staan (binnenkort de topic eens updaten)

En ook veel succes met de her-opbouw van zij die schade geleden hebben!!Enorm jammer te horen :cry:...

Grtz
M.

Offline Arkan

• Supporter
    • Activity:
      0%
    • Honda Civic 1.6i vt
    • View Profile
Re: Fotos Japanse autosport festival 2010
« Reply #73 on: September 08, 2010, 10:36:26 AM »

Die oranje/goudkleurige die hoorde niet bij onze groepje, hij heeft hem er zo maar tussen gepropt bij ons.
En wat de andere EE9's betreft zal je wel het eea gelezen hebben hierzo wat er gebeurd is en dat is de reden waarom ze er volgens jouw zo " pover " uitzagen.

Offline jEroEn9_1.6i-VT

• Earning his stars
    • Activity:
      0%
    • View Profile
« Reply #74 on: September 08, 2010, 08:30:44 PM »

Daar had je op kunnen wachten natuurlijk. Heb je de expert al geregeld.

Schade aan mijn auto valt op zich mee. Bumperlip, modderkappen, linkerashoes, de ladder heeft dus ook mijn kat, middendemper en achterpot geraakt deze zijn lichtjes beschadigd en een gedeelte van de onderkant zit er schaaf schade.
De kat, middendemper en achterpot krijg ik niks voor omdat dit slijtage delen zijn. Ashoes was volgens hun ook een twijfel geval, ze wisten dus niet zeker of dit wel toen gebeurd was of niet ( wat kost nou een ashoes, waarom doen ze moeilijk die rukkers) en de raam wordt dus ook niet vergoed, daar zitten nu ook meer steenslag schade op.

Nu zit ik eigenlijk met een andere probleem en dat is mijn verzekering. Die klojos hebben mijn verzekering in laten gaan vanaf afgelopen maandag. Zoals het er nu naar uitziet was ik die dag zogezegd onverzekerd. Maar hier ga ik zeker nog achteraan, ik hoop dat ik het recht kan zetten anders kan ik fluiten naar mijn centjes...

wat een geouwehoer allemaal. lekker makkelijk om te zeggen daar krijg je niks voor want het zijn slijtage onderdelen, het is nu tog beschadigd door dat ongeval. dat heeft toch niks met slijtage te maken :huh?:
onvoorstelbaar jonge wat een mafkeze joh bij die verzekering. je moet et er zeker niet bij laten zitten vriend! hun stomme fout dat ze hem maandag pas hebben laten ingaan :banghead:

ik heb vandaag een formulier binne gekregen die ik moet invullen en naar de verzekering van de tegenpartij moet sturen. want ik heb dus geen rechtsbijstandsverzekering :angry: dus die ga ik maar opsturen en dan komt er van hun kant een expert als et goed is. ik blijf er zowizo achter aan gaan tot dat de laatste cent op tafel ligt.

Twittear